Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

beda venerabilis

7. 11. 2010 18:18
Ono to jde i bez pruzení

Otázat se s milým úsměvem: "Pane řídící, mohl bych dostat přidáno?"

A pokud bude mít až tak hroší kůži, osvědčená figura zaokrouhlit cenu směrem dolů s komentářem: "To dojde".

0 0
možnosti
M

madi

31. 10. 2010 1:14
Reseni je jednoduche

Jenom zdanlive jsou pouze dve reseni, bud vzit a mlcet nebo odejit. Tim spis, kdyz hospoda je jedina v sirokem okoli. Je potreba mit dostatek drobaku. A neuplne pivo neuplne zaplatit. Dam dve pivka po 27 Kc, maji 15% pod miru. Vezmu si je, vypiju je, nezaplatim 54 Kc, ale o 15% mene, tedy o 8 Kc min, dostanou 46 Kc. Pokud se divi, dostanou odpoved neuplne pivo, neuplna cena. Praktikuju to pravidelne a jeste jsem nepotkala hospodskeho (vcetne stankaru) ktery by zacal hulakat. Jenom je potreba mit dost drobaku a vysazet to presne.

0 0
možnosti
FH

Bouše

26. 10. 2010 8:51
Abych pravdu řekl,

držet hubu, když mě někdo okrádá a pak ho za bukem naprášit na veřejném blogu, to mi moc chlapské nepřipadá. :-/ Rv

0 0
možnosti
EK

Deleter

26. 10. 2010 8:47
Mno,

v zásadě souhlas. Teda bych ještě poznamenal, že když za 0,15l pohárek vína dám v Paříži 2.30€, tak čekám, že to bude chutnat aspoň podobně, jako flaška ze sámošky rovněž za 2.30€.

:-)

Situace v Čésku je dána tím, že lidé nejsou zvyklí se ozvat. Sice tu byl blog, jak Čéši na dovolené furt brblají, ale brblají si pod vousy a neozvou se. Říct v Solopiskách "já jsem ale chtěl CELÉ pivo" a v případě pokusu o odpor prostě odejít by bylo lepší. Takhle vždycky vyhrajou. Ostatně mám takovou zkušenost, že jsem nechtěl 4 nacmrndaný polopiva na nějakým festivalu a obsluje je jen beze slova posunula dalšímu v řadě, který je nadšeně zaplatil a odnesl...

0 0
možnosti
LB

Loui B.

26. 10. 2010 8:42
Tip pro policajty

Nerozumím. Pan Severa coby řidič vozidla (byť nemotorového) požil alkoholický nápoj a ještě se tím chlubí. To opravdu svědčí o zmíněném stočeném švihadle místo mozku...;-D

0 0
možnosti
JB

beda venerabilis

7. 11. 2010 18:20
Re: Tip pro policajty

Ale vždyť přece bylo pod míru.

0 0
možnosti
ÚNV

úplně nová Viktorka

26. 10. 2010 8:24
a...

existují samozřejmě hospody, kde jsme byli jen jednou a never more. Protože na výběr je úplně vždycky.

0 0
možnosti
ÚNV

úplně nová Viktorka

26. 10. 2010 8:23
nerozumím

Vážně nerozumím. Neshledávám nic zvláštního na tom, že se ozvu.

Pivo pod míru: - Pane vrchní, tohle se vám nepovedlo...

Nechutné víno: - Nezlobte se, tohle se nedá pít.

Pomalá obsluha:- Stalo se něco v kuchyni nebo je to takhle obvykle?

Před objednáním: - Děláte ty bramboráčky tady nebo jsou Makro? Aha, tak ne. Dejte mi vařené brambory. Atd....

0 0
možnosti
MC

greybeard-

26. 10. 2010 5:17
Vaše chyba,

dostal jsem podobný pulitr piva. Po dotazu číšníkovi, že má divnou míru mi odpověděl. TO DOJDE. Pivo v té době stálo 4Kčs. Dostal 2 koruny a zůstal na mne nechápavě civět a říká. Pane to pivo stojí 4koruny. A moje odpověď? TO DOJDE a odešel jsem.

0 0
možnosti
PIB

PanPredseda is back

25. 10. 2010 23:17
Inu,kdyz jste se nechal

tak to s tim svihadlem misto mozku nebudete tak daleko od pravdy.

0 0
možnosti
PJ

přimodralý Jojo

25. 10. 2010 23:14
Hele, ale že ten výčepní je znalec lidí!

Ihned odhadné s kým má co do činěníR^. Inu znalec!R^

0 0
možnosti
L4

Livrak 4

26. 10. 2010 5:26
Re: Hele, ale že ten výčepní je znalec lidí!

Mám dojem že vy bejt pingl, jste stejnej jako ten o kterym se tu píše.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1434x
Narodil jsem se vinařském kraji a dodnes tam bydlím. Víno jsme poznal i z pohledu francouzského konzumenta, když jsem před časem učil na lyceu v jihofrancouzském Nimes. Ten o něm ví mnohem víc než to, že se po něm točí hlava. Vždyť víno je tam součástí tělesné kultury. Chci, aby tomu tak bylo i u nás. Aby český spotřebitel už nebyl obětí marketingových hrátek obchodníků. Aby pochopil, že víno není to samé jako nápoj vinného typu.

Seznam rubrik