Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hd-tom

7. 11. 2010 19:08
Bez konce?

Prosím, kde je konec toho článku?

0 0
možnosti

H0PE1@seznam.cz

7. 11. 2010 21:09
Re: Bez konce?

Došel inkoust.

0 0
možnosti

monza

7. 11. 2010 18:12
sbohem a ámen

Abych tomu dobře rozuměl.Takže od teď jste nějaký náš rádce o tom co máme pít?No nevím.Já Vás pamatuji jako nijak zvlášť dobrého hlasatele mizerných zpráv na "Nově".Proč Vám mám věřit,že v tomto případě to bude lepší?

0 0
možnosti

iluminat

7. 11. 2010 18:04
to samotne k padu rise neprispelo, par se jich narodilo

souknutych, ale to nestaci. Zato pristehovalci z Blizkeho Vychodu kteri sebou prinesli fanaticke nabozenstvi a nesnasenlivost, to spise.  A jine veci. Tak to pripomina EU dnes.

0 0
možnosti

stepulka

7. 11. 2010 17:59
Chtěla jsem si přečíst váš článek

ale máte ho slitý do nečtivého odstavce. To je jako kdybyste nalil skvostné víno do půlitru.

Prosím i za ostatní čtenáře o nápravu. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1434x
Narodil jsem se vinařském kraji a dodnes tam bydlím. Víno jsme poznal i z pohledu francouzského konzumenta, když jsem před časem učil na lyceu v jihofrancouzském Nimes. Ten o něm ví mnohem víc než to, že se po něm točí hlava. Vždyť víno je tam součástí tělesné kultury. Chci, aby tomu tak bylo i u nás. Aby český spotřebitel už nebyl obětí marketingových hrátek obchodníků. Aby pochopil, že víno není to samé jako nápoj vinného typu.

Seznam rubrik